About Me

My photo
i'll do everything to be happy , i'll be with everyone who make me smile , i'll laugh as much as i breathe and once i love someone , i'll love him as long as i live . well , hell yes , that's me . so , welcome to my world.

Monday, May 9

A BORED DAY . (:

 sgt membosankan okey ari ney . 
pagi pagi lagi dah masukkan due ekor ank monyet ney dlm rumah . 
masuk masuk jewp rumah , berlari lari bagai . mmg seyes cm anak monyet lepas kandang . hahaa .
then aadik aku pown bukak laa whiskers baby yg cm sardin tu . bg dowunk makan .
ngat kan dah makan tu , bole laa dok senyap jp kan .

hah , takde maknenyew . hahaa .
yg sekor memanjat sane sini , yg sekor lagi pulak ta abes abes kacau aku .
dtg tibe tibe geget kaki laa , geget tgn laa , dok kacau rambut aku laa .
TENCEN TENCEN . hahaa .

memang suare aku jewp laa yg mcm TARZAN MALAYA kat dlm rumah ney . 
dowunk pulak pandang aku dgn muke enjoy and bangga nya sebab dpt buat aku terjerit jerit marah . 
kuang aja kn ? nasib kucing and comey pulak .
kalau jadi manusia tu , tataw laa ape cite . hahaa .

last last , dengan geramnya . aku ngan adik aku pown tangkap due due .
MANDIKAN okey . hahaa .
first time dowunk mandi ney sbenanyew .
aku gempak jugak laa , sbab takowt jd kucing gilaa pula kang .
tp nasib baik laa , toilet tu mmg jadi port lepak dowunk , mybe dah biase dgn air yg mencurah curah tu kn .
lagi skali , dengan muke yg sgt enjoy oke .
aku rase kalau pasang lagu rock rock mase tu , konfem siap head-banging laa . 
hahaa .
(gilaa ta kucing aku . :D)

so , inilah yang terjadi lepas aku mandikan KIKO LALA aku .


muke KIKO yg kesejukan . aku saja interframe jap . hahaa .


ni pulak LALA yg terus pure pure pengsan lepas aku siap mndikan and lap lap dye .


dye ney pulak , terus lari masuk bilik and tido . hahaa .


alalaaa , comey laa konon kn . :D


then , tak sampai 10 minit , LALA dtg menyerang and bajet bajet manje di situ .
hahaa .


ney muke KIKO bile aku pakse dia bangun n snap snap picca . :D
LALA susah sikit nak bergambar , dye pemalu . hahaa .


hahahaaa , so , that was my story for today .  
kadang kadang , aku saket hati jugak dgn due ekor monyet plus kambeng plus anjing plus berok ney . hahaa .
tp seyesly , dowunk laa yg slalu teman aku bile busan busan .
teman bercakap cm orang gila sikit , then tbe tbe serang aku bile aku wat tataw .
comey kn ? :D
if pepatah ckp , 'dogs are men best friend .' tp bagi orang Islam yang ta bole bela hanjeng ney .
pepatah tu , kite tukar ehh . 'cats , are men best friend'  :D




No comments:

Post a Comment