About Me

My photo
i'll do everything to be happy , i'll be with everyone who make me smile , i'll laugh as much as i breathe and once i love someone , i'll love him as long as i live . well , hell yes , that's me . so , welcome to my world.

Saturday, May 14

sedetik bersama . . .

eyah eyah . hahaa . 
smalam aku keluar berjimba bersama my dearest Syatila
rancangan utama nya kitowg nak bermuvee tw , tapi last last bile pk balek , mcm malas laa pulak .
gpown , muvee cm tade cite yg besh jewp skunk ney .

so , first first , sbab perot sgt kelaparan , kitowg mencekik kan diri kat Secret Recipes .
lepas perot dah mengembong mcm org mengandung due bulan , kitowg pown pegi mengkarok kan diri .
kat In box kat mahkota parade tu .
aku pown tataw da ade karoke room eh kat situ , betapa bangangnya laa aku ney .
hahaa . lgpown , nmpak sgt yg aku da lame sgt ta kua uma kowt . sbab bnde tu da lame ade . nk masuk due tahun da . hahahahaa .

so , karok laa sejam kat situ .
astaga , aku tataw ape kene dgn suare kitowg , bukan main sedap lagi nyanyi smlam .
tggl nk pecah jewp tmpat tu . hahaaaa . aku dengan nyanyi ta smpai suare nyew , da mcm katak sumbang pown ade . hahaaa .
ta penah penah pula cmtu .

cat pown same , suare ta smpai jugak nk nyanyi . tp maybe betol kowt cat , tempat tu punye sound system yg ta sedap kn , suare kite sedap kowt . (masih tanak ngaku) hahahaa .
pape pown , smlm sgt enjoy kan . mcm mcm peristiwa gelak nk saket perot berlaku .
lagi lagi tyme kitowg termasuk salah kedai . hahahahaa . tuttttt .
censored censored . :D

so , ney laa antara gamba gamba yg sempat ditangkp . (:

ney antara menu kitowg hari tu . . .


chocolate indulgence cake yg cat makan .


ney pulak chocolate strawberry cake yg aku makan .

 grilled black pepper chicken

mushroom chicken

ice lemon tea .

gilaa kan , due orang jewp , tapi makan mcm bela antu raya dah . hahahaaa .















hee , so , itulah aktiviti aku ngan cat smlm . stelah penat menyumbangkan suare , kitowg pown balek uma terus . neway , thanx a lot Nur Syatila sayang . have so much fun . heee .
lain kali kite dating dating lagi oke . muacks ! <3

No comments:

Post a Comment