About Me

My photo
i'll do everything to be happy , i'll be with everyone who make me smile , i'll laugh as much as i breathe and once i love someone , i'll love him as long as i live . well , hell yes , that's me . so , welcome to my world.

Sunday, May 22

DIA TERHEBAT . ♥




she was named by Aniza Ayob . (:
she was the best friend i ever had in my life .
dye laa jantung hati saya , buah hati saya , buah pinggang , paru paru and mcm mcm organ dlm badan lagi laa . hahaa , nmpak kan betape penting seorang perempuan ney dalam hidup aku . (:

dye adalah yg terhebad aku penah kenal slame hidup aku . and smpai skang , there's always be her . 
walau berjuta kwn kwn pown aku ade , takkan sama macam kau niza . (:

dye ade di saat aku senang , bergelak ketwa bersame same .
and dye juga ta penah hilang di saat aku susah . menemani aku sepanjang mase and turut sama menangis bile aku menangis .

dye buat aku tersenyum , tertawa and kadangkala menangis . 
dye laa yg mengajarkan aku erti kehidupan di dunia ini .
kau sebahagian dari hidup aku , niza . (:
aku akan sentiase sayang kau , sebab hanya kau laa yg selalu faham aku , walaupown kau kdg kdg degil , ta dengar ckp aku , tp aku tetap syg kau smpai mati . 

terima kasih sebab sentiase ade kat sisi aku susah senang , sepanjang kite berkwan ney . and insyaAllah , kau laa sahabat aku dunia akhirat . amin . 




p/s : aku sayang kau wehh . aku tulis ney pown nk menitik air mata aku . hahaahaa . :D

No comments:

Post a Comment